Cimitirul Eroilor ”General Drăgălina” din Tighina 1942


Etichete: , , ,

5 răspunsuri to “Cimitirul Eroilor ”General Drăgălina” din Tighina 1942”

  1. Cimitirul Eroilor ”General Dragalina” din Tighina « Blog ideologic Titus Filipas Says:

    […] https://honoretpatria.wordpress.com/2010/04/30/cimitirul-eroilor-general-dragalina-din-tighina-1942-3… […]

  2. Victor Roncea Says:

    http://civicmedia.ro/acm/index.php?option=com_content&task=view&id=252&Itemid=1

  3. sorin vlasie Says:

    Ii rog tare mult pe cei care au fotografii originale scanate cu Cimitirul Ion Dragalina din Tighina sa mi le trimita si mie pe adresa (–)
    Bunicul meu este ingropat acolo.
    Multumesc

  4. sorin vlasie Says:

    Stimate domnule Victor Roncea,

    Va multumesc pentru link-urile date.
    Am primit de la ONCE una din cele 3 fotografii vechi cu cimitirul din Tighina la o rezolutie suficient de buna astfel incat pe una din cruci (in prim plan) am putut vedea numele bunicului meu.
    Credeti ca este posibil sa imi trimiteti poate pe E-mail si celelalte 2 fotografii ale cimitirului la o rezolutie suficient de buna ?
    Pe Civicmedia sau pe Honoretpatria aceste fotografii au o rezolutie slaba si nu pot fi printate.

    O zi buna,
    Sorin Vlasie

  5. Sorin Says:

    Stimate domnule Mircea,

    Va rog frumos sa-mi trimiteti si mie pe E-mail (–) pozele cimitirului din Tighinan – 1943 (aveti trei postate aici pe blog) la rezolutie foarte buna. Din pacate rezolutia lor aici nu este satisfacatoare.
    Imi trebuieste in special cea cu poarta cimitiruli (fotografie facuta din exteriorul cimitirului).
    Pe data de 02.03.2011 plec la Tighina si vreau sa identific intrarea veche in cimitir. As vrea sa le printez si sa le iau cu mine.
    Am informatii ca ar putea fi identificata.

Lasă un răspuns

