Generalul de brigadă Leonard Mociulschi, Comandantul Diviziei 3 Vânători de Munte, decorat cu ”Crucea de Cavaler a Crucii de Fier”, Crimea, capul de pod Eltigen – 18 Decembrie 1943. Aici pe front în Crimea. Crimea – 27 Ianuarie 1944


Etichete: , , , , ,

6 răspunsuri to “Generalul de brigadă Leonard Mociulschi, Comandantul Diviziei 3 Vânători de Munte, decorat cu ”Crucea de Cavaler a Crucii de Fier”, Crimea, capul de pod Eltigen – 18 Decembrie 1943. Aici pe front în Crimea. Crimea – 27 Ianuarie 1944”

  1. marcjura Says:

    Bunicul meu a fost pe front în Crimeea. A fost preot şi medic militar cu gradul de căpitan.

  2. Mircea Says:

    Bună seara,
    dacă aveti fotografii ale bunicului dumneavoastră de pe front sau în uniformă militară, eu aș fi onorat să le public pe blog-ul meu.
    Fotografiile dacă aveti posibilitatea să le scanați le puteți trimite ca si „attachments” pe adresa honoretpatria.wordpress@live.com .

  3. marcjura Says:

    Mi se pare că are bunica mea într-un album, am să mă uit într-una din zile.
    Mai am fotografii cu consăteni militari în armata austro-ungară în preajma şi în timpul Primului Război.
    Tatăl bunicii mele a fost prizonier la Kiev timp de 1 an, în Primul Război. În al Doilea Război, când au fost aduşi la Jieţ prizonieri ruşi pentru a lucra la mină, el s-a dus şi a vorbit cu ei. I-a ajutat mult, fiindcă şi pe el îl ajutaseră ruşii când, după eliberare, abia vindecat de malarie, s-a întors pe jos acasă. Când s-a întors frontul, ruşii au venit şi i-au mulţumit.

  4. Mircea Says:

    Sunt interesat de orice poză găsiti prin sat sau detineti personal, orice an sau război chiar si din perioada de pace.
    Dacă găsiti pozele aș fi foarte fericit să le public, cu câteva date dacă se mai stie in ce unitate au servit ostasii nostii, pe unde au fost pe front, dacă au supravietuit sau au fost luati prizonieri, anul in care a fost luata fotografia.

  5. alex Says:

    Strabunicul meu a murit in dec 1943 in batalia de la Eltigen.A fost ofiter si a facut parte din Batalionul 10 Vanatori. A fost decorat post mortem cu Ordinul Mihai Viteazu pentru fapte de eroism in timpul luptelor. Am reusit sa recuperez cateva fotografii.

  6. Mircea Says:

    Dacă doriți să publicați fotografiile străbunicului dvs. pe acest foto-blog, la categoria „Trimise de cititori”, le puteți trimite la adresa honoretpatria.wordpress@live.com.

Lasă un răspuns

