General (r.) Gheorghe Netejoru, n. 21 iunie 1922 com. Băneasa, jud. Vlaşca – d. 29 noiembrie 2012 Giurgiu, pe front sublocotenent în cadrul Regimentului 2 Artilerie de Gardă. Fotografie luată cu puțin timp înainte de a fi luat prizonier în urma trădării de la 23 august 1944, aici alături de prietena Paula Manolescu (viitoarea soție), care l-a așteptat timp de 10 ani să se întoarcă din lagărele sovietice!


GHEORGHE NETEJORU copy

Sursa foto: Şi eu am luptat în Est. Spovedania unui fost prizonier de război, Gheorghe Netejoru, Ed. Militară, 2010; (fotografie colorată de subsemnatul)

Etichete: , ,

Un răspuns to “General (r.) Gheorghe Netejoru, n. 21 iunie 1922 com. Băneasa, jud. Vlaşca – d. 29 noiembrie 2012 Giurgiu, pe front sublocotenent în cadrul Regimentului 2 Artilerie de Gardă. Fotografie luată cu puțin timp înainte de a fi luat prizonier în urma trădării de la 23 august 1944, aici alături de prietena Paula Manolescu (viitoarea soție), care l-a așteptat timp de 10 ani să se întoarcă din lagărele sovietice!”

  1. Mircea Says:

    „Am întrebat-o uneori, (…), ce s-ar fi întâmplat dacă eu aș fi murit în prizonierat? „Aș fi contiunuat să te aștept!” – mi-a răspuns.” Şi eu am luptat în Est. Spovedania unui fost prizonier de război, Gheorghe Netejoru, Ed. Militară, 2010, p.76;

Lasă un răspuns

