Soldați EROI români, căzuți la datorie pe frontul Stalingradului. Stalingrad – 19/20 Noiembrie 1942


Etichete: , , ,

7 răspunsuri to “Soldați EROI români, căzuți la datorie pe frontul Stalingradului. Stalingrad – 19/20 Noiembrie 1942”

  1. Cornel Mișinger Says:

    Dumnezeu să-i ierte și să-i odihnească în pace! Veșnică lor pomenire!

  2. Mircea Says:

    Glorie eternă EROILOR și MARTIRILOR neamului Românesc!

    Mai jos, un interviu cu domnul Constantin Băcescu (autorul cărții: PENTRU PĂMÂNT ȘI CRUCE: jurnal de război; memorii din lagărul siberian, Editura Arhiepiscopia Alba Iulia – Reintregirea, 2006), în etate de 90 de ani (2009), interviu realizat de domnul Robert Sabotici cu un an înainte ca domnul Constantin Băcescu să treacă la cele veșnice în August 2010. Dumnezeu să-l odihnească în pace!!!
    Mulțumiri domnului Robert Sabotici pentru acest interviu extraordinar!

  3. marius Says:

    fabulos!povestea unei vieti de om chinuita pe nedrept!strabunicul meu nu sa mai intors de la stalingrad,pe crucea lui scrie :”DISPARUT IN 1942 LUNA NOIEMBRIE ZIUA 22″.Sa numit MATEI TUDOR si era din judetul Valcea.mi-ar place sa aflu ce sa intamplat cu el,dar probabil cand o sa dispun de timp si resurse voi cerceta mai mult!probabil a fost luat prizonier,nu stiu.Felicitari „reporterului”,laudabila initiativa!EROII NU MOR NICIODATA!!!!

  4. radu Says:

    Foarte interesant si impresionant in acelasi timp. Felicitari pentru acest interviu. Eu din imtamplare am reusit sa gasesc fratele buniclui meu ingropat in Slovacia….fusese dat diaspartu cu o luna inainte de finalul razboiului….sper sa am ocazi sa ajung acolo si sa ii aprind o lumnara la aproape 60 de ani de cand a picat pe campul de lupta .

  5. paul Says:

    D-zeu să-i ierte pe toți eroii neamului !
    Și bunicul meu a fost dat dispărut la Cotul Donului de unde nu s-a mai întors niciodată, era soldat la cavalerie, aș fi dorit să știu mai multe despre ce s-a întâmplat acolo de multi eroi au dispărut fără urmă.

    • Mircea Says:

      Bună ziua! Mai aveți fotografii cu bunicul dumneavoastră? Eventual numele, unitatea, gradul militar, contingentul? Dacă a căzut pe front, vă mai puteți adresa la ONCE.

Lasă un comentariu